27november

Presentationen närmar sig.

Kategori: IP - KY Akademien

Jag vet att jag är lite seg på att blogga numera. Inte riktigt okej. Egentligen borde jag bara sitta och hådplugga min del av presentationen imorgon, men börjar bli lite trött efter en vecka med Clarion Hotel Post upp över öronen. Har pluggat in målgrupp, koncept, kampamjer, marknadsföring, man skall ha tänkt på allt! Visserligen jätteroligt men krävande.

Vårt koncept och kampanj är slutligen iallafall något vi kallar för "Jaw Dropping Experience" alltså engelskans uttryck för en tappa hakan upplevelse. Vi har producerat print annonser som anspelar på möten som får dig att tappa hakan. Möten i två aspekter som möten människor emellan samtidigt som möten man har i en konferens. Är riktigt nöjd om jag skall vara ärlig. Vad tycker ni?

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Jag gillar det jätte mycket!! :E

    Duktig du är :D

    2010-08-27 | 11:14:14
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • Lina säger:

    Snyggt!!!

    2010-09-03 | 12:33:48

Kommentera inlägget här: