27november

fredag igen?

Kategori: Praktik

Japp så var det fredag igen. Nu har jag redan har jag vart här på nellys marknadsavdelning i tre veckor, tiden flyger iväg. Kan mycket ha att göra med att man har ganska mycket att göra hela tiden, vilket är till 99,9 % positivt. Jag har redan lärt mig hur jag laddar upp och länkar olika saker, byter språk och har valt bilder, lärt mig göra banners och har et eget ansvarsområde, julkalendern. (Vilket jag tycker att ni skall öppna idag också, både herr och dam såklart, och på alla sex språken.)
Jag trivs verkligen superbra här på nelly och det är en jättebra stämmning här , även om det kan vara snabba puckar och stressigt ibland. Men nu är det strax helg och jag skall dra mig hemmåt från Borås. Här har vi en av favoritbilderna här på Nelly, åtminstone min favoritbild. SÅ HIMLA SNYGG. Lite helginspiration sådär.


Kommentarer

  • elina säger:

    min favoritbild också! :)

    2010-12-10 | 20:21:01
  • Sara säger:

    Gillar sminket! :)

    2010-12-11 | 17:52:33
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: