27november

through snow.

Kategori: Livet

Hello fellows! Ännu en dag på nelly och i Borås avklarad blev en massa julkalender tjofräs (hoppas ni har kollat in dagen lucka ... annars kan ni kolla in dagens erbjudande här:) samt visade Elina mig hur man lättast tekniskt man gör en "hästskobanner" i photoshop. Nyttig kunskap.

Efter Borås mötte jag upp Madde och Matt i Landvetter, vi åkte och hämtade Sofie och sen blev det faktiskt en sväng hem till mig i skogen. Väl hemma fick jag en massa födelsedagspresenter, alla var pikar till att flytta hemifrån ... De tycker nog att det är dags nu. Vinglas, dricksglas, espressomuggar, glasbricka och en chips-mojj. Värt. Blev superglad!

Kul att träffa Matt också, som är här för Maddes skull från Australien, så fick praktisera massa engelska vilket känns lite odd när man är tre svenskor och alltid annars har pratat på svenska ... Men kul och det är superbra övning.
Och snöar gör det fortfarande, svinkallt är det också. Jaha. Hur skall man stå ut i 2-3 månader till tro? Har nån ett förslag ?
En av min absoluta favoritbilder från The Sartorialist.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Haha, jag skulle inte våga gå i de skorna ;)

    2010-12-02 | 23:28:32
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: