27november

andrefebruari: Jack Johnsson till Roskilde!!

Kategori: Musik

Jack Johnsson till Roskilde festivalen 2010! Nu måste jag ju bara dit. Hur ofta är han på den här sidan atlanten liksom? Nä precis aldrig.  Jack Johnsson har den mysiga sortens singer-songwriter musiken jag gillar, när jag är på semester eller är stressad. Får mig att slappna av. Spelade honom hur mycket som helst när jag var i Australien förra året, helt underbart bra till den mentaliteten som de har där downunder.

Roskilde festivalen är 1-4 fjärde juli, alltså mitt i sommaren, alltså allra störst för regn då. Låter ju inte alltför lockande att rulla runt i lera i tredagar, men å andra sidan något man borde testa nån gång i livet. Eller? Speciellt om man kan trösta sig med Jack Johnsson.




Kommentarer

  • Karin O säger:

    jag med använder BARA streetskorna när jag dansar såklart.. som inlägget handlade om:) Var sponsrad av reebok ett par år förut!:)

    2010-02-02 | 13:39:17
    Bloggadress: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här: