27november

det snöar mer.

Kategori: Livet

Det snöar jättemycket. Jättejättejättejättejättemycket. Är rädd att jag skall snöa in nästan. Har vart på praktikintervju , tränat på gymmet och vart hos läkaren och kollat upp lite grejjs.
Allt gick super, börjar fundera på om jag inte hellre vill ha praktiken här i Göteborg iallfall. Fan att man skall vara så virrig.
Men nu snöar det massa och jag sitter inne och myser med mitt kaffe. Fast jag blir knäpp om våren inte kommer snart … Fast jag har nog redan blivit knäpp. Jag hade tråkigt och PhootoBooth var tillgängligt, det var det enda jag kan skylla på.


det snöar massa.


ja jag är one of a kind, iallafall när jag har tråkigt.

Kommentarer

  • LarsS säger:

    sv: Tack så mycket, haha ja kanske! :) Fast mest ifrån mitt eget huvud! :) Du får skaffa dig en mega stor garderob! :) Bygg om ett rum, hehe.



    Ha en bra kvälL! :)

    2010-02-19 | 22:41:01
    Bloggadress: http://lsjoberg.blogg.se/
  • Sara säger:

    nu har du nog snöat inne va? ;)

    2010-02-20 | 15:24:45
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: