27november

förstefebruari: ge mig inspiration.

Kategori: Livet

Ni anar inte vilken prestationsångest blandat med stress jag hade i eftermiddags. Jag har ganska lätt att få prestationsångest, har väldiga krav på mig själv och har haft ända sedan högstadiet. Har alltid varit mitt största hinder. Men sedan jag började den här utbildningen har jag lungnat ner mig betydligt och förstått att jag inte kan vara på topp jämt. Men idag var den tillbaka, shitt-pommefritt.  Men det är så mycket på G just nu, mycket att stå i. Praktiken, skarpa projektet, bokomslag, portfolion, texten till bokomslaget. färg & kvalitets-tjosan på onsdag, Flera sidor i GrafiskKokbok att läsa och jag måste göra färdigt Agnes.
Och jag har verkligen ingen inspiration eller kreativitet på lager just nu. GIV MIG INSPIRATION. Min inspiration är död.

När jag sökte på google på Inspiration is dead, kom den här upp. Den vara ganska snygg ändå. Är tydligen ett studio album av Rin Toshite Shiquire. Om ni inte visste det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: