27november

massage

Kategori: Livet

Det var precis vad jag behövde. Jag tackar gudarna för att min mor är massör och kan rycka in med massage kunskaper när  det känns lite hårt och spännt i kroppen. Stress, träning och stillasittande framför datorn sätter sina spår. Minst sagt.
Jag har så jäkla ont i axlarna ... Känns ju bra att det är datorn jag vill hålla på med ett bra tag in på min karriär. NOT

Träning is the key.
Skulle nog behöva en sån där spahelg som alla tycker e så himla lyxigt och bra. Alltid tyckt det låter lite småtöntigt men det skulle kännas rätt lockande just nu. Ett tjejgäng kanske. Fast då kom jag på att då blir det kanske inte så lungt iallafall. Skulle nog inte kunna koncentrera sig på alla slappna av på hit och dit grejer. Jag är nog för pratsam för de där. Fast man kanske skall ge det en chans. Jag är inte alls virrig.

Nu skall jag strax hoppa i säng för att ladda inför ytterligare en skoldag. Sen är det heeeeeeeelg.<3<3<3<3



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nej, haha. Men det var menat på hockeyn.

    2010-02-26 | 11:02:33
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: