27november

pdf inställningar via joboptions är jättekul.

Kategori: IP - KY Akademien

Kan man ju inbilla sig iallafall. Varför skall lärare göra saker och ting mer komplicerat än vad det är? SUCK. Så extremt svårt är det inte, inte om jag har fattat rätt. Det vet man ju i och för sig inte.
Strax på väg mot Sportlife Ullevi, står som reserv på BodyPump och om jag inte kommer in, skall jag testa deras gym (Sofia säger att det finns massa snygga killar där, så jag får väl passa på att spanai "värsta" fall)

visst ser det kul ut ?

Kommentarer

  • cicci säger:

    haha jag höll på med samma grej förut XD fattade inte så tänkte att jag kan fråga dig säkert.. o ja nu ser jag ju att du kan precis vad jag funderade över :P

    2010-02-17 | 17:06:27
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: