27november

Minnen av DBA

Kategori: Musik

Satt och lyssnade på Dead By April i morse på bussen.

Det är bland det bästa som finns att sätta sig på en varm buss sätta på sig hörlurarna och bara gosa ner sig i dunjackan som man kan inbilla sig är ett duntäcke. ( Konstigt att jag somnar på 96% av mina bussturer på morgonen. Inte ) Somnade dock inte idag.

Iaf.
Satt och lyysnade på Dead By April, och jag får massa minnen från i sommras. Jag lyssnade non-stop på dom då. Promise Me kommer alltid ligga nära hjärtat på något sätt. Inte för att det är sån där jätteväl producerad och talangfull musik, det finns bättre. Men det är fortfrande något som tilltalar mig. Melodiskt nästan lite töntigt, fruktasvärda, citat Rynner "buhu-texter"
Men skitsamma.

Musiken bara påminner mig om sommaren. Kopplar ihop det med mycket.

Kan inte åtminsone våren komma nu ? Känns långt borta när det snöar som fan utanför.


Sticky Fingers - April 2009


Sticky Fingers - September 2009


Cicci and Me at DBA April 2009 Sticky Fingers. ( Fan va kul vi hade )

Kommentarer

  • Sara säger:

    Oj var den konserten i april :O Så fort tiden går!

    Jag ska tydligen till spanien en månad, om jag inte får heltidsjobb någonstans! :)

    2010-02-16 | 11:33:02
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • cicci säger:

    Ja de va roligt :D

    och undra om inte sara tänker på september spelningen :P

    2010-02-16 | 23:25:07
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: