27november

Erik Hassle i Notion.

Kategori: Daglig Inspiration

Det är sån't här som får en på bra humör när annat känns lite jobbigt. Detta är riktigt jävla shysst layout måste jag säga. Och med Erik Hassle, kan det bli bättre? nästan inte.
Helt överlycklig när jag hittade den här brittiska tidningen som dessa uppslag tillhör, "Notion "på internet, där man faktiskt kan läsa alla artiklar ut tidningen. LYX. Fast som trycknörd och papperstönt erkänner jag att det ju en helt annan sak att ha den i handen och bokhyllan istället för i datorn. Inte samma grej. Men det är fett bra som inspiration. Svarvitt e ju bara så galet snyggt.
Tidningen (eller vad man nu skall kalla det när det ligger på internet) Notion innefattar musik, mode och kultur och olika intervjuer med olika personer från de olika "genrena". Jag rekomenderar er ett besök på hemsidan, fast mest bara för att den e jäkligt snygg.




Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh vad jag gillar bilderna :)

    2010-02-21 | 23:45:16
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Lina Byberg säger:

    Gillar din blogg, kul att se vad du har för dig! Sannerligen snygg tidning, och är helt på samma linje vad gäller Hassle...Men, hittade inte detta nr på hemsidan, var fick du tag på bilderna? Kram på dig!

    2010-02-27 | 23:04:48

Kommentera inlägget här: