27november

tjugofemtejanuari: magasinset börjar bli ... ensamt?

Kategori: IP - KY Akademien

Det börjar ju likna något det här. Som sagt. BÖRJAR.
Vi har fått en uppgift tillsammans med webbarna att göra en webbversion av tidningen. Alla blev indelade i grupper om två och två. Alla. utom jag. Typiskt. Min partner is gone. Patrick är inte här. Den mystiske Patrick.
Alla andra sitter i par och jag sitter själv. Buuu.

Så nu fick jag skicka ett jättestelt mail till Patrick. Jag låter som en lärare. Sofia tyckte jag skulle bifoga min Avatar version av mig, i mailet. Jag var ganska nära att göra det. Då skulle han nog aldrig hoppa över en lektion igen. Så vi hoppas att den mystiske Patrick hör av sig snart.

 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jo men det stämmer ju. Ahhh vad heter din stil på dina rubriker? Skitsnygg stil!

    2010-01-25 | 21:37:51
    Bloggadress: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: