27november

elftejanuari: Ny dator!

Kategori: Livet

Äntligen !! En ny dator med normalt stor skärm. Jag kan se igen, hallelujah, slipper sitta 10 cm från skärmen ... och jag slipper redigera bilder i Photoshop i 16,7 %. Det är typ lyx för mig. Det värsta är att den typ tar upp heeela skrivbordet, så jag vet inte riktigt hur jag skall få plats att teckna och måla.. meneeee.... det löser sig.
Den är ju snygg. Och det är ju stor fördel.
Trådlöst tangentbord, trådlös mus och en enda sladd från eluttaget till datorn, sen var det bara att köra. Jag älskar sånt där. ENKELT. LESS IS MORE.

Så var man ett par tusen lappar fattigare också. Det är tuffa tider. Fast det går ganska bra nu. Lite så man undrar om det kommer en dal snart. Förmodligen. Men inte den inställningen nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: