27november

femtejanuari: vilken låt är 2009 för dig?

Kategori: Musik

Har sett den här youtube- videon på många bloggar nu. En remix utav de allra populäraste låtarne från 2009. Jag tycker det låter oroligt bra för att vara så många låtar samtidigt. Vad vore 2009 utan Kings of Leon, Lady Gaga, Kanye West, Black Eyed Peas, Keri Hlsson eller Timbaland? Min favorit är nog Lady Gaga. Surprise! Fast I Got a Feelin är inte att leka med heller. Sen är ju det här bara radiolåtarna typ. Inget InFlames, DBA eller Sonic Syndicate här inte. Inget svenskt överhudvudtaget när jag tänker efter. Vilken tycker ni ?

 

 

Kommentarer

  • Cicci säger:

    SV: Visst är det :D Var sjukt kul att gå igenom allt, massa minnen, (på gott och ont..) o kom på ännu mer grejer som hänt under året när jag åkte hem förrut, typ after worken vi inte fick komma in på o sånt..

    2010-01-05 | 23:13:25
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • LOSAN säger:

    Av de ovan nämnda är Kings of Leon min favorit. Har hört himla många fina covers på deras låtar med :D

    2010-01-06 | 13:11:01
    Bloggadress: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: