27november

Förstejanuari: The night beteween two years

Kategori:

New Years Eve.
En lyckad kväll måste jag säga, lärde känna många nya människor, och fick många nya vänner. Det gillar vi. Efter tolvslaget tätnade dimman lite grann för mig, men hade underbart roligt.
Först ut var det mat vid Canonhuset i Gårda och senare efter tolv till vasastan. Förstod egentligen aldrig vi gick från Gårda eftersom vi gjorde exakt samma sak där som på vasastan, bara det att vi fick massa mer ont i fötterna... Iallafall jag och Sara.
Som jag och (en annan) Sara konstaterade, man borde fira nyår typ en gång i månaden, eller fira allmänt mer, typ för att det är tisdag eller nått.

Jim

Sara och Joakim

farligt nära som sagt. Bill och Niklas

Joakim, Sara och Marcus

Jag och Sara

Marcus och Frasse

Robin och Jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: