27november

Erik hassle for Martyn Bal.

Kategori: Daglig Inspiration

Erik Hassle för Martyn Bal. Jag säger Ballt... Inte för att jag tycker de är de snyggaste kläderna jag sett här på jorden, men bara saken att det är Erik Hassle är ju bara så bra. För att han är helt galet bra. Helt galet bra foton också. Inspiration kallar vi det.


Idag har jag för övrigt haft en sämst dag i början imorse och hatade typ allt. Då ville jag bara flytta till Sthlm på fläcken, allra helst Sydney. Men sen kändes det en miljard gånger bättre när jag fick ett uppmuntrande sms från Sara och Cicci som frågade om jag hade tid att ses idag, vad hade man gjort utan sina vänner?

 

Erik Hassle for Martyn Bal SS 2010

Kommentarer

  • Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN säger:

    Härliga bilder :) han vann väl nåt pris på p3 galan igår om jag inte minns fel..små tittade bara lite



    sussa gott

    kram

    2010-01-20 | 03:27:53
    Bloggadress: http://www.sunstreet21.devote.se
  • Anna Jansson säger:

    OH, SNYGGA TATUERINGAR! dör

    2010-01-21 | 12:16:47

Kommentera inlägget här: