27november

sjundejanuari: Funny People

Kategori: Livet

Har vart på en asvärd filmkväll i kväll med funny people, och vi kollade på "Funny People" också. kul va? Tacco-middag innan filmen och det är alltid värt och vi tackar Robin för det. Sen kom Malin förbi för att hämta Lina också, jättekul att träffa henne, har väl inte setts på säkert tre veckor, skamligt!
Filmen vi kollade på var som sagt "Funny People" och var helt klart godkänd enligt mig, den hade verkligen sina stunder, men i slutet var den lite små seg. Den var verkligen djupare än vad vi alla trodde att den skulle vara så jag tror ingen fick riktigt var de förväntade sig, men som sagt den var bra för den hade ändå en poäng och det fanns lite mening med filmen.typ. Adam Sandler tycker jag oftast är rolig , och han hade sina stunder här nu med, men ibland blir det lite väääl för mig.

 

Imorgon skall jag upp lite tidigare än vad jag gått upp hela lovet så måste verkligen hoppa i säng nu direkt. Skall till skolan och lämna arbetet och sen skall jag till stan och träffa mama och köpa en portfolioväska. För sånt där börjar bli väldigt nödvändigt nu.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: