27november

tjugoandrajanuari: I äm a Na'vi

Kategori: Photoshop

Det är sånt här som gör det värt att man har lärt sig photoshop ganska bra. Det finns ju ett par miljarder tutoriols på internet, men har faktiskt hållt mig bort från dom. Alltid bäst att göra själv. Okej, inte alltid. Men ofta.
Så här är jag som en Na'vi. Lite ballt blev det ändå. Jag kan ju ha den i min portfoflio om jag vill skrämma dom på min praktik plats.

Jag sjönk lågt när jag var tvungen att ta Papyrus fonten, men att göra den gul, där gick gränsen.

Nu kom jag på att jag glömde öronen. Crap. Jaja. Man blir ju aldrig färdiiiiiiig. Det verkar ju helt omöjligt att nånsin bli färdig.

Innan till vänster och till höger, alla lager jag använde.

Kommentarer

  • Michelle säger:

    men mooooa vad snyyyygggt :P de va riktigt coolt :D

    2010-01-22 | 23:28:59
    Bloggadress: http://michelleelm.devote.se
  • Frasse säger:

    Duktig du är! Gör en åt mig? :o

    2010-01-24 | 00:49:15

Kommentera inlägget här: