27november

tjugosjättejanuari: LIPP resturang. nyttigt för själen.

Kategori:

Efter skolan drog som sagt jag och Sofia och käkade. Först var det BK. Sen utvecklades det till Hardrock, sen slutade vi på Lipp. Har aldrig vart där tidigare, så det var kul att testa något nytt. Vi käkade båda två entreôte
med bearnaise sås och pommefrites för 119:– ett väldigt bra pris tyckte vi och slog till. Sen slog vi till på lite efterrätt också, Crème Brûlé (världens svårstavade efterrätt) med nån slags sorbet. Gott. Nyttigt för själen. Sen går det jämt ut om man har träningvärk när man äter också. Det sa Sofia till mig, och jag tror på allt Sofia säger.

Jag kan rekomndera stället iallafall, kanske inte världens frächaste resturnag, inget fel på maten, men stället hade kanske mått bra av en renovering ganska snart. Men ändå mysigt! Men ta med den stora plånboken om du skall ha annat än det vi åt...

 

Sofia o Jag på LIPP 26/1-10

Kommentarer

  • Linnea :> säger:

    mysigt att vara å käka tillsammans med en kompis :)

    2010-01-26 | 22:39:08
    Bloggadress: http://neafoshoo.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Hahahahaha jag älskar att mitt namn nämns i varannan mening. ;) Och att du tror på allt jag säger. ;) Sweet!

    2010-01-27 | 00:01:38
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
  • Frasse säger:

    Wow. Is she single? ;)

    2010-01-27 | 13:19:08

Kommentera inlägget här: