27november

tjugosjättejanuari: webbsidan är on the move.

Kategori: IP - KY Akademien

Update den mystiske Patrick: Nu har jag träffat den mystiske Patrik. Patrik utan c. Han var astrevlig och vi kommer bra överäns, jag hade redan gjort en skiss så vi har kommit ganska långt faktiskt. Harligt, känns det inte lika jobbigt längre. Men den mystiske Patrick är fortfrande mystisk. Han fastnar visst inte på bild. Sofia försökte med son PhootoBooth, men nä. Så han är fortfarande mystisk.

Jag och Sofia har kommit överäns om att det är fruktansvärt lyxigt med en egen webbare. Jag citerar Sofia " Man jämför dom lite med en assocearer, som en liten hund man kan ha under armen" Jag dog av skratt. Vi talar med webbarna som "det". Vi har askul.
På hennes blogg kan ni också se hur kul man kan ha med PhootoBooth.

Nu skall Jag o Sofia käka strax. Skulle egentligen på promenad med Sara, men får ställa in, slutar nu alldeles för sent för att vi skall hinna med en promenad, plus att det är galet kallt. Plus att jag är hungrig.


Nedan är min hemside skiss.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Haha, Patrik brukar väl ändå vara utan c? :O Eller?

    2010-01-26 | 23:57:53
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: