27november

tolftejanuari: Söka praktik på elle.

Kategori: Editorial

Idag fick jag min Elle tidning , LYCKA. Idag har jag också skickat iväg en praktik förfrågan på Elle, inte för att jag har världens förhoppningar, (eller jo det har jag egentligen, jag vill så jävla gärna) men om vi skall tänka "The secret", Så kommer jag har praktik på Elle från vecka 14 till 23. Boendet löser sig på nått sätt, eftersom det ligger i Stockholm, om det är så så kanske Sofia får i Sthlm, och då kan vi nog fixa något tillsammans. Det är målet. Åh vad jag bara vill ha ett posetivt svar tillbaka...
Jag får hålla tillgodo med min nya elle tidning så länge , det kan jag stå ut med ett tag. Sträckläsning here I come.

Assnyggt Cover med Jennifer Aniston, svartvitt är en riktig hit att ha på ett cover. I tidningen finns det ett ursnyggt reportage om henne, som har en gudomlig fotoserie. Jag kan bara sitta och titta i tidningen det räcker låååångt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: