27november

tredjejanuari: jobbaaa. Itchy Daze

Kategori: Livet

Idag var de jobb. En söndag brukar vara lika med döden, men idag var det faktiskt ganska lungt. Kan bero på att det är januari och att hotellet nästan är tomt. Kaaaaaan bero på det. Sen efter jobbet drog jag och Christopher in för en kaffe (ja det blev kladdaka också, DAMN)
Har kännt mig hängig hela dagen och har snorat, hostat och haft ont i halsen. inte bra. Jag som skulle börja mitt nya liv imorgon. Attans.
Imorgon skall jag tills skolan, och jag hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas på att ingenting har förvunnit. Om det har det, då dör jag. Seriöst.
Ikväll har denn låten gått runt och runt och runt. Itchy Daze heter dom och är en rock grupp egentligen från Hofors bildad år 2005. Lite otippat med Hofors.

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Dom är as bra :E

    Kommer du ihåg att vi lyssnade massa på dom när vi jobbade med projektet? :D

    2010-01-04 | 20:06:45
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: