27november

En bra helg.

Kategori: Skor

Berså med Elise, Näset, Fotboll, Jobba, Fika på Evas Paley med Cicci, Madde och Proppen. Det var min helg det. Riktigt usel på att uppdatera bloggen numera, men det kan man ju stå ut med så här i semestertider. Hoppas folk har bättre saker för sig n att hänga på bloggar jämt och ständigt när det är sol, bad och semester som står på de flesta schema. Har vart ena kanoners helg för mig iallafall. Det skall de bli fler av i sommar. Hade jag tänkt mig.

Bara för att jag inte orkar lägga upp någon trevlig bild från helgen för första gången någonsin faktiskt (nästan) , så det bli en sådan här snugging bild. Lite inspiration, eller kalla det vad ni vill. Snyggt i vilket fall är det! VILL HA.

Imorgon jobb igen. Det kommer bli dåligt uppdaterat framöver. Är i fullgång med att bädda sängar och moppa golv.
Oj vad ni är avundsjuka på mig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: