27november

Zara.

Kategori: Skor

Vi (Jag) gillar rean på Zara just nu. Bruna pumps för 99:– Sinnessjukt värt. Blev en fin tillkomst i min garderob. Jo. Jag har redan många skor. Men inga bruna. Faktiskt. Och dyra var de ju inte. Vissa röker upp 99 kronor på två dagar. Jag kommer leva på att skylla på vad folk röker upp och snusar upp pengar som jag köper skor för istället.

Idag var det en mycket bättre dag än vart som vart de senaste. En heldag i stan med mor min. Jätteskönt att bara umgås inom familjen ibland. Bland annat dessa skor fick följa med mig hem. Lite fler saker också ... men bara på rea, så då är det okej.

Kommentarer

  • Sara säger:

    WORD! Den ska jag dra för min man varje gång han klagar! :)

    2010-07-19 | 23:44:29
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: