27november

LatinMaskin.

Kategori: IP - KY Akademien

Idag har det vart en dag då jag har gjort en massa saker jag borde ha gjort för väldigt längesen. Typ sätta in mina betalda räkningar i pärmar, sätta in lönespecifikationer från mars och framåt i pärmar, fixa med skolarbete, skarpt uppdrag, jag har bakat och jag har bara vart ledig. Så otroligt skönt.

Började pilla lite på mönster och diverse till Latin Maskin som de skarpa uppdraget har till namn. Samtidigt som jag tycker det är hur kul som helst att få vara lite kreativ igen, så kommer min självkritiska sida upp samtidigt. Allt jag gjort idag var helt plötsligt inte alls snyggt eller bra. Men man får se det som att det är steg man får ta för att komma till det allra bästa slutgiltliga resultatet. Man lär ju sig som sagt på sina misstag. Det sägs så iallafall.

Här är lite symboler jag har pillat med i nån timme. Ser så enkelt ut. Ser ganska lame ut egentligen. Ser dessutom redan nu saker som behöver ändras. Jag ger upp det där nu. Hoppar ganska snart i säng för jobb imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: