27november

Snabba Cash.

Kategori: Livet

Idag har det vart jobb och sedan var det en liten snabbtur på på stan med världens fynd, en kjol för 50 :– innan jag åkte till Härlanda för att jaga lite boll. Trodde det skulle bli risk för mitt eget liv i en drunkningolycka med tanke på allt regn som kommit de senaste dygnet, med det gick fint. Jag är ju ingen stjärna direkt, men jag tycker det är jättekul att bara spela på skoj utan att det är speciellt seriöst eller på allvar.

Idag har jag läst ut boken "Snabba Cash" av Jens Lapidus. Ja, jag vet den är ju inte det nyaste man kan komma över direkt, men eftersom jag inte sett filmen tyckte jag att jag kunde läsa boken. Boken som är ca 450 sidor lång, skulle nog kunna vara 100 sidor längre utan problem, man vill inte riktigt att den skall ta slut. Jag blev lite besviken på slutet. Men å andra sidan är jag en sådan där som älskar jättelyckliga slut.
Nu skall jag bara se filmen också, jag vet i stort sett att jag kommer tycka att den är dålig eftersom boken ALLTID är bättre, men jag måste ju ändå se den. Värt att se den bara för att Joel Kinnaman spelar en av huvudrollerna. MQ-reklamen ja tack.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: