27november

30 timmar.

Kategori: Livet

Man hinner med mycket på 30 timmar med Sofia. På två dygn har jag hunnit med följande: Shoppa för Replay presentkort, gå i stan, köpa salladslunch med Sofia, Bada på Saltholmen, glass, fika på Kosmos, hämta en auktionsvinst, käka Thaimat, Rosébaren på Parken, dansa fuldans, flumma runt på lekplatsen vid näckrosdammen klockan 2 på natten, sova, bli väckt av hantverkare som skulle byta Sofias ytterdörr, köpa frukost på bageriet runt hörnet, en heldag på Lseberg, och sen sova en stund på bussen.
Det har minst sagt varit intensivt, men jag älskar det! Det här är vad jag kallar semester, jag har aldrig stressat jag har bara haft mycket att göra och jag har haft så otroligt roligt hela tiden. Vi kan sannerligen flumma tillsammans jag och Sofia.

En liten bildbomb på det.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Haha, detta kan jag säga. Jag är bara för mesig för att säga det om det inte blir som jag vill. Det tidigare vet jag inte om jag får säga, det är ju där det ligger. Men som det verkar nu får jag säga det inom kort, jag vill bara veta exakt hur allt ligger till innan jag säger det. Så det inte blir fel. Men sen kan man ju inte hålla käft när någonting stort är på ingång, då måste man ju säga det i alla fall, även om man inte säger allt ;) Tack :)



    Men jag kan säga det till dig imån, båda sakerna :)

    2010-07-01 | 01:13:25
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: