27november

ingen har väl missat ...

Kategori:

Ingen kan väl ha omöjligt missat att nya iPhone har presenterats av Steve Jobs på Apple igår. Ja tack, den hade gärna fått en egen liten plats i min väska och bland mina tillhörigheter. Jag har ganska länge funderat på Apple 3Gs men nu när 4:an har kommit så tror jag faktiskt att jag skall vänta åtminstone tills denna kommer till Sverige, förmodligen i mitten på juli någon gång. Det finns ganska mycket på den nya iPhone som har förändrats till det bättre, bland annat finns dessa förbättringar:
  1. 24 % tunnare än föregående iPhone.
  2. Multitasking
  3. 5 MP kamera
  4. Längre batteritid
  5. Blixt till kameran, LED ljus
  6. Kamera på framsidan så möjligheten för videochattar öppnas.
  7. Möjlighet att filma i HD med 30 fps
  8. Skärm med 326 ppi
  9. Lägga "appar" i mappar
  10. Stavningskontroll
Vill du läsa mer om den nya Iphonen? Läs här eller här, bildkällan är här ifrån:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: