27november

3 timmar.

Kategori:

Vem var det som kom på den idiotiska idéen att dra fram tiden tillsommartid ? Helt onödigt. Speciellt när jag hade bestämt mig för att gå ut den här lördag-söndagen. Om man räknar nuvarande tid alltså sommartid kom jag i säng halv 6, inte okej när man börjar jobba 10. Världens lista med massa familjerum fick jag med. Såklart. Jag var till 90 % död.

Men kul hade jag!
Först till Vasastan för att möta upp Sara, med Sara. (förvirrande) Där de lämnade oss för sticky, och vi drog till babar. (För där har vi ju aldrig vart) Efter det till Storan, en sväng in till det konstigaste stället jag vart på i hela mitt liv, ja det är iallafall inte långt ifrån.

Grill Del Mundo vid Storan. Sex stycken olika rum med sex stycken olika krogkulturer från olika världsdelar. Det kändes som 982456398 olika rum med olika inredningsteman, med slut destination ett rum med en fåtölj. Det kändes lite Alice i Underlandet. Utöver detta spelades det något som kanske skulle kunna likna Makedonsk folkmusik i 8-dubbelt tempo. Det var en speciell upplevelse.

Sen kom vi iallfall tillsist in på MMA:s officella efterfest på Storan. Inget direkt att hurra för, men det var ju kul att se nått annat än trädgår'n.
Efter att ha funderat på om man hinner till Centralen på 10 minuter i 5 minuter, kom jag fram till att man inte gör det och jag och Robin vandrade tillbaka till Babar där Rynner och Jim satt.
Spenderade massa pengar i bara inträde överallt. Aja. Jag överlever. Det är bara pengar.

Nu skall jag krypa ner  i sängen och dö de sista 10 % jag går på just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: