27november

det finns inga gränser i photoshop

Kategori: Photoshop

Evigheternas program. Det finns banne mig inga begränsningar i det där Photoshop. Endast fantasin som sätter gränserna.
Det lät inte alls kylschigt.
Här lekte jag iallafall loss lite med olika lager och blandnings alternativ på lager, Color Dodge, Overlay, Multiply och Soft Light. Inte för att det där är super-mega svårt, när man kan det dvs. Men man lär sig alltid något nytt på det man gör.

Fått rett ut en del i kväll med. Alltid skönt. Soooweeeääääjt.


Kommentarer

  • Sara säger:

    ja nu gäller det ju bara att det varit någon mening med att jag legat vaken halva natten och tänkt. Att han faktiskt kan tänka sig en dejt senare idag. Nu när jag bestämt att lägga alla korten på bordet. Inklucive de jag borde hålla utanför. ;)

    2010-03-15 | 08:32:06
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: