27november

en resa nu, tack.

Kategori: Livet

Intensiv dag indeed. Genomkörare i Quark igen, en uppgift vi skall bli färdiga med tills klockan 11:00 imorgon, sen en 3- timmars föreläsning om "Visuell Effektiv Kommunikation" med Bo Bergström. Sen tillbaka till skolan för att fortsätta på uppgiften Har inte funnits en sekund över till att blogga. Det är första gången på väldigt väldigt länge. Känns lite konstigt nästan.
Jag blev iallafall mött av min lillasyster efter skolan med nyheten om att hon har bokat en resa till Rhodos i slutet på maj. Vad kul för henne. Jag är inte alls avundsjukGAH.

Jag vill verkligen åka på en restresa eller en cityweekend till Barcelona i sommar. Jag har verkligen bara hört bra grejer om det stället. Det finns sol, bad, shopping, bra uteliv saker att se osv. Jag vill verkligen till Barcelona. Men det verkar inte som någon kan följa med. Va fan. Frågan är om jag själv egentligen har råd jag heller. Finns ju andra erbjudanden som jag kan hoppa på. Men jag vill till solen.




Kommentarer

  • cicci säger:

    Jag är lätt på om jag har pengar..

    typ på vart som helst nästan haha XD

    bara resa nånstanns..

    ..räcker näästan med ytterby XD

    2010-03-16 | 22:11:15
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • Elise säger:

    Jag kan följa med! Jag har alltid velat se barcelona, jag har pluggat spanska och jag har råd. När åker vi? ;)

    2010-03-18 | 23:08:56

Kommentera inlägget här: