27november

farsan på bio.

Kategori:

I kväll blev det en lugn bio kväll med Sofia efter en ganska lång dag på jobbet. (Dock ingenting mot Cheries) Fick jobba lite extra länge idag och skall även jobba i morgon, har egentligen ingen lust, men jag har väldigt stor lust att ha lite mer pengar på det där kontot.
Och eftersom det nu har kommit upp en möjlighet att jag kanske kommer iväg till Barcelona på ett alldeles fantastiskt bra och underbart sätt (man skall inte ta nått för givet än, inte förrän man sitter på planet dit, i stort sett) så känns det som att pengar är en fantastisk bra sak att ha.

Filmen vi såg i kväll var "Farsan" både jag och Sofia kände för något lättsmält och vi behövde båda skratta. (Vi kom på att det lät väldigt patetiskt att vi var tvungna att gå på bio för att skratta, så är det inte alls, men vi behövde skratta lite extra idag) Riktigt, riktigt rolig emellanåt, och ibland till och med lite pinsam. Haha. Massa roliga citat.

Jag rekommenderar att se den, men inte nödvändigtvis på bio.


Du bra, jag bra, tillsammans är jättebra.
Hittade bara väldens minsta bild, men det får väl duga ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: