27november

fika med madde.

Kategori: Livet

Har vart i stan en sväng och tagit en fika med Madde. Det var alldeles för längesen vi sågs och pratade ut och vi tjöta nog konstant i typ fyra timmar, och hade nog kunnat fortsätt i fyra timmar till om det inte var tvunget att för mig och åka hem och fixa lite grejer för morgondagen. Det är med Madde jag har mitt telefon-rekord, och jag är verkligen inte en person som pratar i telefon speciellt länge, och det är 5 timmar och 41 minuter. Det är ganska länge.

Vi har inte setts på ja säkert över ett halvår, och ändå så kan vi tjöta på som det var senast igår vi sågs. Det är så med vissa, man bara helt enkelt kommer jäkligt bra överens.

Förra vintern var jag, Frida & Johan och hälsade på Madde och Sofie i Austarlien. Bland det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag skall tillbaka det är bara så. Frågan är inte OM, utan NÄR. Nu får vi se hur det blir med allt, kan bli mer snart än vad man kan tro.


Hela gänget. Och hör (se) och häpna, Moa har inte högklackat. OCh Madde är jättebrun.
Nyår 08-09 Sydney.


Kommentarer

  • Sara säger:

    fan vad gött att spendera nyår i värme och solsken! Lätt att jag ska görat nästa år :)

    2010-03-16 | 11:54:45
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: