27november

gråta av glädje för någon annan.

Kategori:

Jag är inte den som gråter när jag kollar på tv. Men idag gjorde jag det. Fast det var inget sorgligt gråt liksom, det var "feelgood-gråt" på nått sätt. Ibland undrar man om man inte kommer från en annan planet ändå.
Det var till Biggest looser också, av alla program, så blir det biggest looser jag sitter och snyftar till.
Grejjen var den att den, att de fick en makeover av Christian Siriano (Vinnare av Projekt Runway 2008) ( För övrigt en av mina absoluta favoriter i det programmet ) och de fick medverka i Tyra Banks show och gå på catwalken i sina nya fina kläder och kroppar. De var bara så himla glada och när de fick träffa en familjemedlem som de inte alls väntade sig blev de ännu gladare och ännu mer lyckliga att jag inte kunde hålla tillbaka mina tårar. Moa har gått och blivit blödig.

Jag tror det lite har att gör med personliga skäl med iochförsig.

Vissa av dom har gått ner över 30 kilo (!) vilket är fruktansvärt imponerade, och det krävs mycket av en person för att orka med det både fysiskt och psykiskt.

Men sen hade väl också vem som helst gått ner i vikt om man tvingades springa och träna så in i helvete i flera veckor som man aldrig tränat förr. Så visst, dom har inget jobb att tänka på eller nått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: