27november

imorgon gäller det.

Kategori: Livet

Imorgon gäller det. Två styck praktikintervjuer är på G, och jag börjar faktiskt bli lite nervös, iallafall för den ena, en reklambyrå. Lova att hålla tummarna för mig, för den vill jag så fruktansvärt-jätte-as-svin-galet-gärna ha. Det är ganska läskigt när någon sitter och granska ens portfolio, ställer frågor om hur man har tänkt när man gjort si eller så. Man måste motivera sina val så jäkla väl. Det borde jag ju kunna utan problem, men tyvärr räcker inte förklaringen: Jag tyckte det var snyggt. Men det borde.
Men det tar vi i morgon.


Idag blev det 1,3 mils löptur (kände mig hurtig) och sen suttit och gjort receptet. Har kommit ganska långt, men nu är det bara i morgon också jag har på mig, så i värsta fall blir det till att sitta hela natten i morgon, det kan bli skoj.
Men nu blire till att hoppa i säng förfasen. Varför kan inte natten komma lite senare liksom? Jag skulle vilja vända på allt lite. Så man fick gå upp senare och sitta uppe längre på kvällen ...

Såhär långt har jag kommit idag på papper nummer två, nu är det inte långt kvar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: