27november

ingen bra dag idag. jävla måndag.

Kategori: IP - KY Akademien

Det här har inte vart en höjjdare dag någonstans. Jävla måndag. Man skall fasimej aldrig lite på någon någonsin, det straffar sig. Nu är jag tillbaka på noll på praktiken. Jag har alltså ingenstans att ta vägen. Det tog 08:orna två veckor att komma på att jag visst inte kunde vara där. Och de andra ställena  hade andra ursäkter. Visst kan man inte räkna med att få det bara för att man är på intervju. Men att man blir dissad för att man fortfarande har ett år kvar i skolan känns sådär.
Så jag har ingenting nu. Kul. Det var därför jag började i tid, så att det INTE skulle bli såhär. Jäkla fail asså. Jag har typ skickat 20-30 mail till olika ställen nu. Inte någon skall säga åt mig att jag inte har försökt iallafall.
Gör mig en tjänst och läs aldrig Escape, Allt om Bröllop eller Desajn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: