27november

jag söker klänningen med stort K.

Kategori: Fashion

Hejja mig som vill ha klänningarna från Roberto Cavallis sammarbete med H&M i november 2007. Jag har försökt i ett halvår att få tag i den guldiga på bilden överst nu. Tradera, Ebay, Blocket etc. ALLT. Snart tar jag vid galna åtgärder. Hela den kollektionen var ju bara ursnygg. Hallå varför stod jag inte och köade för den? Nu har jag iallafall siktet inställt på den där lepoard klänningen. Frågan är när skall man använda den ? Sara svarade mycket klyftigt på den frågan. JÄMT. TILL ALLT. Jag gillar henne.

Det jag ville med hela det här blogg-inlägget var att om ni vet någon som vill ha sin guldklänning såld (kan det möjligen finnas en sån galen människa som vill sälja sin?) har sett nån som säljer eller vill skänka sin till en behövande student, så hör gärna av er immediately.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    fanns massa snyggt det året! enda jag har från den kollektionen är ett par strumpbyxor i leopard som jag är rädd om haha

    2010-03-30 | 14:38:43
    Bloggadress: http://kumpumaki.blogg.se/
  • Martina säger:

    Förlåt för att jag är sämst på att svara haha.. Men åh vilken rolig utbildning, jag hade liksom i tankarna sadlat om mot fotograf, men nu blev jag lite sugen på Grafiska delarna igen haha.. :D

    2010-03-30 | 19:57:34
    Bloggadress: http://www.martinalundborg.se
  • linnea :) säger:

    fin blogg:)

    2010-03-31 | 14:58:45
    Bloggadress: http://linneano.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: