27november

Ritat mjöl & ett saltkar i två timmar

Kategori: IP - KY Akademien

Det är det här jag hållit på med hela dagen hittills. Eller ja jag har inte gjort allt idag, men några ingredienser och mått. Teskeden minsann med. Vet dock inte om det syns att det är en tesked. Målet är att det skall se lite slitet ut, eller ja lite slarvigt. Ni fattar inte hur mycket svårare det är än att göra det perfekta fyllningar av objekt. Uppgiften är att illustrera ett recept, vi får inte skriva tex. mjöl. Bar mått, så jag det ända jag har skrivit nu är 350 g smör.

Får se om jag gör nått åt det. Är faktiskt ganska nöjd. Hoppas bara man ser var alla ingredienser är för något. Om ni inte fattar så säg vad ni inte förstår, jag vill ha tips! Det här ett recept utav Leila, på recept.nu på Chocolate Chip Walnut Brownie. Ser superduperasadasa gott ut. Man blir sugen utav att göra recept.

Älskar btw typsnittet jag hittade att ha till, passar perfekt! (Sunshine In My Soul heter det och du hittar det på dafont.com)


Kommentarer

  • cicci säger:

    Blir as snyggt!!

    för att citera martin: Shiit.. ritar hon det i datorn.



    Vi gillar det mycket (y)

    2010-03-07 | 10:21:57
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: