27november

rörig morgon

Kategori: IP - KY Akademien

Dagen skulle börjat 10 med det skarpa projektet. Jag och Fia är på plats, inte så där jättemånga andra. Kul. Jag tror inte mötet började förrän tp halv 11, det är härligt när folk håller tiderna. Jag hatar när man anstränger sig för att komma i tid och andra inte bryr sig. Inte okej. Det roliga är ju att jag och Fia ändå inte kan göra så mycket innan de andra skrivt texter, såeatte. Soyalatte. Men nu har det börja ordna sig lite. Sweet.

Efter mer stress för att hinna få sig lite mat, stress till skolan och försenad in på lektion. Nu ICC-profiler för dagspress. hejja hejja.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    SV: Fast det var ju inte meningen. ;) Jag hörde inte att du frågat och fattade inte att hon skämtade när hon sa att hon skulle vara med mig. Sorry about that. Fast ni ägde ju också så. lungan juh. ;)

    2010-03-18 | 14:06:18
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
  • cicci säger:

    Sv: haha fast vet inte om jag vill göra grejer jag kommer ångra XD

    Men däremot sånt vi kommer ångra om vi inte gör :D

    2010-03-18 | 20:48:20
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: