27november

I can build a big blue wall, No way in and no way out.

Kategori: Fashion

Dagens favoritlåt är helt klart Agnes Carlsson "Big Blue Wall" Riktigt bra.

Jag vill ha sommar, jag vill ha klänningen, jag vill vara brun. Agnes är inget ful hon inte.
Klänningen är från Topshop sommaren -09, är det någon som vet hur man kanske skulle kunna få tag på den där utan att betala en halv miljard någonstans?

En "manlig fika" idag med Sofia på BK och sen blev det en promenad hemma ner till havet på 45 minuter. Riktigt härligt att både tänka lite i lugn och ro samt röra på sig. Gör det alldeles för lite.



Kommentarer

  • hon säger:

    ja älskar den låten :)

    2010-05-12 | 11:02:36
    Bloggadress: http://orkavaranormal.blogg.se/
  • Sofia Vienna säger:

    svar: Nooooooooo! Redan? Fan också! Men sittplats är ju inte fy skam det heller känner jag..



    Åh, jag såg pink i globen i höstas, var du där? SÅ bra, vilken kvinna!

    2010-05-12 | 11:04:13
    Bloggadress: http://sofiavienna.se
  • Sofia Vienna säger:

    Hey!



    Har du stå eller sitt på pink?

    Jag ska till P&L i borlänge som funktionär, jag vill gärna se rammstein och jag hoppas på att tokio hotel kommer någonstans i närheten av mig.



    Jag har dessvärre inget jobb till sommaren så hur jag ska ha råd vet jag inte riktigt, haha.



    Just det, ska ju se Green Day i göteborg också den 5 juni! Såg dom i höstas också, underbart!



    Ska du på något mer?

    2010-05-12 | 15:57:12
    Bloggadress: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här: