27november

Wednesday footballgame.

Kategori: Livet

Jag har spelat fotboll. Hör och häpna. Jag är inte fotbollstypen alls. Inte överhuvudtaget. Men det är ruskigt kul när det inte är seriöst utan bara på skoj, annars börjar folk bli sura på varandra och jag orkar inte med det. Sen att hela gänget var en bunt krymplingar idag är ju en helt annan historia. "Knäproblem", "solbränneskador" och "sträckta rumpor" var några av alla bort förklaringar. Ha. Ofta.

Jag är kass på bollkontroll. Men springa, det kan jag och det räckte ganska bra idag. Efter idag kom vi dock på att paralympics är det bästa forumet för våra färdigheter inom fotboll.


I natt kommer lillasyster Anna hem efter en vecka från Rhodos. Hoppas hon inte har blivit för brun.

Synd man inte ser lika fräch ut som Heidi Klum när man spelar fotboll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: