27november

nelly.com

Kategori: Praktik

Det har vart mycket att stå i det sista dagarna, helgen var fullspäckad med jobb, Harry Potter, Ben&Jerry´s och massa annat trevligt. Men idag var första dagen på min tre och en halv månad långa praktikperiod som webbdesigner på nelly.com. Nelly ligger i Borås, vilket betyder att jag imorse fick ta en buss som går kvart i sju från nilseriksson terminalen, vilket egentligen är alldeles för tidigt, men jag skall fixa det här.

Första dagen gick kanon bra! och Elina är en väldigt bra handledare (än så länge...) Jag skall också få en egen dator på nelly, men den hade inte kommit än, så idag fick jag mest titta på hur systemet funkade, se hur maneéret gick och bekanta mig lite med omgivningen. Tror det här kommer bli kalas. Men fick trots allt uppgiften att göra en affisch till nelly awards och röstkort till en tävling. En lagom stor uppgift för första dagen. Det här kommer bli bra tror jag.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    än så länge? vad menar du med det Moa? ;) jag ska vara den bästa handledare du någonsin haft :P

    2010-11-22 | 22:07:42
  • moa säger:

    Hahaha Elina, jag skrev det där med glimten i ögat såg du inte det ;)?

    2010-11-22 | 22:54:03
    Bloggadress: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
  • Sara säger:

    Åh, jag tror att det kommer bli superbra! fredag åker jag kanske med den, eller 07:25 bussen. :)

    2010-11-23 | 16:16:54
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Sofia säger:

    fasiken vad kul :D

    2010-11-24 | 13:31:59
    Bloggadress: http://kumpumaki.blogg.se/
  • elina säger:

    hihi.. jag vet ;) det kommer bli kanon det här! ser ut som att vi alla kommer att vara lediga i mellandagarna förresten. kan prata om det mer på måndag :)

    ha en toppenfödelsedag!

    2010-11-27 | 10:41:53

Kommentera inlägget här: