27november

November Rain.

Kategori: Photoshop

Vart en ganska så seg dag idag, en liten tur på kunskap och framtidsmässan på Svenska Mässan där jag blev lite sugen på nya utbildningar, och saker jag vill lära mig, och hittade nya alternativ till saker jag vet att jag vill göra, spännande! Annars så har jag pluggat ingenting alls, i morgon blir det stora pluggdagen tror jag bestämt. Ååååh.

Jag fick också en i photoshop idé från en tutorial, som jag bara var tvungen att testa. Resultatet blev följande med grundmaterialet endast handen från grymma gratis bildbankssidan sxc.hu.


Moa Jansson


Kommentarer

  • Cicci säger:

    Nice! Fan va jag älskar photoshop :D Vi borde lägga till photoshop till våran sån där bragrejer lista ;) Den med choklad, killar och ost XD

    2010-11-13 | 21:27:38
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: