27november

4 Oktober

Kategori: IP - KY Akademien

Idag har jag haft tenta. PDF-examen rättare sagt. Man sitter helt enkelt från klockan halv nio till fem och skall göra en brochyr man har fått ett facit till och göra den så exakt som möjligt och göra en helt korrekt PDF- fil som skall kunna skickas till tryck utan några som helst fel och få den att se ut precis så som det finns beskrivet. Under den här tiden får vi inte prata eller ens gå på toaletten hur vi vill, vi får skriva upp oss på en lista ... så det gäller att vara förutseende med när man kommer att bli kissenödig. Lite onödigt hårt tycker jag nog det är måste jag säga.

Skönaste grejen var att jag började den här viktiga dagen med att knappt kunna andas, och började blöda näsblod första gången på 10 år. Hejja. Kan vara stress och förkylning i en kombination där tror jag. Har dessutom knarkat halstabletter hela dagen.
Efteråt blev det en date med Sofia då vi tog igen en veckas updates av Barcelona och livet här hemma. Och dessutom ett firande av kanelbullensdag med cheesecake och cookie. Man måste ju vara lite kreativ.

När jag gick hem myste jag verkligen med Hassle i öronen och Göteborgs gatuljus i synfältet. Ibland så gillar jag Göteborg fantastisk mycket.

Kommentarer

  • Malin Sundin säger:

    hehe så lite så :)



    ja jag älskar det, när jag får råd skall jag köpa en macro-objektiv :D

    2010-10-04 | 23:29:27
    Bloggadress: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: