27november

AfroDance

Kategori: Livet

Idag kom jag igång med träningen, äntligen! Fy fasen så skönt att så röra sig och bränna lite fett. Hurra nu skall jag bli nyttig, smal, vältränad och bäst. Testade AfroDance för andra gången i mitt liv på Sportlife-Ullevi. Svettades grymt mycket, rann praktiskt taget bort. Men riktigt gôtt var det.
Annars har det här vart en halvbra dag. Ja ni vet en såndär som allting bara inte riktigt vill gå som man själv tycker att det skall gå. Men jag tror det är vädret. Harrejäklar vilket hemskt väder. Men men, efter lite mat, en dusch och lite tjöt med Elise blev jag på gott humör. Nu blir lite pill i photoshop och sen tidigt ner i säng. Ja okej. Jag skall försöka iaf.

Vad bra design egentligen handlar om.

Kommentarer

  • Marcus säger:

    Vada, ar det trakigt vader hemma? :P Kallt eller? Jag lovar, jag tanker pa dig harifran, nar jag ligger i vattnet och kanner mig glad att jag inte e i Goteborg at the moment :D



    Blir det nat bra PS-pill da? Kommer du pa nagra ideer ingen annan kommit pa an? :)



    Massa kramar!

    2010-10-19 | 10:44:47
    Bloggadress: http://thebrotrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: