27november

Generell översikt.

Kategori: IP - KY Akademien

En generell översikt för min helg var att tjäna pengar, och att göra av med lite förstås. Det blir ju jobbigt om man tjänar för mycket pengar på för kort tid menar jag … Släktkalas för att fira kusinvitamin Nicklas samt morbror och sedan ut på krogen med Madde som har fyllt 21 år! Grattis till alla födelsedagsbarn! Tungt dock att ha gått på krogen när man gick upp sju i morse. Det blir liksom inte så många timmar sammanlagt. Men been there, done that ett par hundra gånger nu. Minst.
När jag kom hem var det bara till att hugga tag i datorn på en gång och börja korrigera, vad jag tror är nästsista gången för min fina verböversikts-mojj börjar snart se ljuset tror jag! Nu är det lite kartong kvar också, men det tror jag kan bli ett roligt arbete.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: