27november

Invigningfest för Bomullsfabriken.

Kategori:

Jag hade en jätte rolig kväll igår, och skaffade mig nya vänner, sådana kan man inte få för många av har jag hört. Jag gick faktiskt för första gången i mitt liv jag gick till en fest själv, eller ja, jag visste ju att det var folk där jag skulle känna, men det är ganska läskigt för man vet inte. Man vet inte vem man skall prata med eller man är rädd att se dum ut. Men det är ju bara löjligt. Jag tyckte det var dags att växa upp lite och lära mig mingla. För det mesta får jag rysningar bara jag tänker på ordet mingla. LÄSKIGT. Det är ändå viktigt för att kunna Träffade två jättegulliga tjejer det första jag gjorde på peacock som jag hängde ganska mycket hela kvällen, Emma och Sigrid.

Efter en timme på Peacock med fördrinkar, var det en halvtimmes bussresa till Nääs Bomullsfabriken, där det bjöds på mat och dryck, samt 25 % rabatt på all shopping. Det gillade jag. Ett par converse och en scarf som jag letat efter länge blev det tillslut. Affären öppnar officiellt idag så åk dit vettja!
Jag träffade jag hela Sould gänget, folk från när vi spelade in andra filmen och grundarna av Nääs Bomullsfabriken, hur kul som helst. Mycket mingel var det också, HU! läskigt men nyttigt.
Sedan var det en stunds barhäng i resturangen med grym musik, och en liten goodiebag och sen var det tillbaka mot Peacock igen för efterfest. Jag skall tala om för er att vid den här tiden, var jag ganska trött. Jag vet inte vilken slags energi jag riktigt gick på. Träffade yttterligare trevliga personer men efter någon timme var till och med min energi slut och jag vandrade hem.
En väldigt lärorik och rolig kväll hade jag iallafall. Nämeneh... det här får vi göra om?


Emma & Sigrid





Kommentarer


Kommentera inlägget här: