27november

New Nelly shoes.

Kategori: Skor

Så, efter tre månader och två veckor fick jag äntligen mina skor från nelly.com som jag valde ut på Nelly Highheels party  i somras på Port de Solei, (som jag tror är Göteborgs bästa klubbar på sommaren ...)
Storleken var inte riktigt ultimat, kanske egentligen borde tagit en större, men orka krångla nu när jag äntligen fått dom, kanske i värsta fall kan byta dom när jag ändå är på nelly senare i höst på praktiken. Så ett par skor till samlingen! Hurra!
Igår bjöds det på middag hos Elise tillsammans med Linus och Cherie, ett litet men ett mycket trevligt sällskap! Elise lagar bäst mat. Jag skulle kunna tänka mig att ha henne personlig kock, vet dock inte hur hon ställer sig i den frågan. Sen övergick middagen till förfest för att sedan ordna en utgång på det, som slutade på Park Lane. Park Lane är väl inte stället som spelar det bästa musiken i stan egentligen, hur svårt kan det vara att spela bra dansmusik? Suck. Men det hela blev en riktigt lyckad kväll tillslut! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: