27november

Praktikplats fixad.

Kategori: Praktik

Nu är praktikplatsen helt bestämd och färdig för i vinter och vår! Jätteskönt att kunna slippa oroa sig för dig något mer, och jag är supernöjd med min prkatikplats. Denna praktikplats är webbshopen nelly.com som befinner sig i Borås, inte den mest lättillgängliga plats och det blir en del pendlande men jag tror det kommer att funka bra. Bara man är medveten om att att kan bli jobbigt. Några månaders prenumeration på Spotify premium så skall det nog ordna sig någorlunda.
Vet ju inte exakt vad jag kommer att få göra än, men en del design av nyhetsprev och lite hemsidegrejer blir det nog. Kommer ju skilja sig ganska mycket med vad jag vanligtvis gör eftersom jag mestadels håller på med print-design och att göra tryckfärdiga pdf:er ( om det nu är någon som vet vad det är ...)
Men detta kommer bli bra. Det vet jag. Sen skall jag jobba ganska mycket med Elina som är en f.d klasskamrat som jobbar på nelly, som även kommer bli min handledare, det kommer bli awesome. Jag ser detta som en väg in i ett framtida jobb där jag kan kombinera grafiskdesign och mode, en riktigt bra erfarenhet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: