27november

sex minusgrader.

Kategori: Livet

Jag är inte menad till den här kölden. Det är inte okej att det är sex minusgrader, det är faktiskt bara 21 oktober då skall det inte vara så kallt. Dog imorse när jag stod och vänta på bussen ute i en kvart.

Morgonens funderingar:
Varför måste alla jag handlar utav på tradera ha jobbiga swedbankkonton? Gah funkar ju aldrig.
Hur många gånger skall man gå igenom skillnaden mellan divis och tankstreck, talminus, –vad det nu heter för att 23 personer skall fatta?
Man kan skriva ingresser på JÄTTE många sätt.
Det är inte min grej att skriva ingresser.
Idag gick jag upp samtidigt som jag skall åka med bussen från centralen när jag skall praktisera på nelly.com. Härligt att jag då en sådan fantastisk morgonmänniska

Kommentarer

  • elina säger:

    hehe.. gick du upp tidigt Moa? ;)

    jag fixar så att du kan börja en timme senare om du vill. slipper du åka så sjuuukt tidigt.

    ska beställa dator hit till dig idag :)

    2010-10-21 | 10:16:25
  • Christopher säger:

    Moa,du får komma & hälsa på oss nån gång under hösten / vintern. Har haft runt 30 grader och sol det senaste nu och det kommer fortsätta ;)

    2010-10-21 | 13:41:48
    Bloggadress: http://thebrotrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: