27november

Slappdag.

Kategori: Livet

Idag har vart en sådan där dag som jag verkligen inte fått gjort någonting. Jo förresten. Jag har gjort en ny header till min blogg, det var väl det. Satt och pillade och testade olika lagerstilar i Photoshop. Och var i skolan och skrev ut till min portfolio. Och sen var jag och fikade med Madde förstås. Vilket var superkul eftersom jag inte sett henne på hur länge som helst eftersom hon har vart  i Sydney i en månad och sedan har jag vart I Barcelona, så vi hade jätte mycket att prata om!

Så jag fick visst gjort en hel del iaf. Nu sitter jag här och helt uppe i varv. Och jag som verkligen borde gå och lägga mig, för i morgon är det en intervju inbokad på morgonen, så borde vara frisk och pigg till det. Nått säger mig att jag inte kommer kunna gå och lägga mig och sova nu.

En version av massa lager stilar jag övade på. Tycker det blir en väldigt snygg grej, lite vintage, slitet och retro av det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: